Београд, 02.02.2019. године – Удружени синдикати Србије “Слога” формирали су ове недеље још један свој синдикат, овога пута у шведској компанији Transcom Worldwide d.о.о. са седиштем у Београду.
Поводом оснивања синдиката, први човек Удружених синдиката Србије “Слога” Жељко Веселиновић и председник новооснованог синдиката Слога у Transcomu Владо Бањац, одржали су састанак са генералним директором компаније, господином Вељком Петровићем и сарадницима из ХР сектора.
Према речима представника Слоге, састанак са челним људима компаније је протекао у доброј и конструктивној атмосфери, јер је поред формалног упознавања и представљања руководство синдиката наишло на срдачну добродошлицу и намеру за унапређењем социјалног дијалога.
Након састанка Веселиновић је рекао да је договорено да се сарадња у дијалогу настави и да синдикат као корективни фактор заједно са послодавцем ради на исправљању свих евентуалних неправилности и решавању проблема на које се буде наилазило.
Челник Слоге је нагласио да је задовољство имати синдикат са добром сарадњом синдиката и послодавца, посебно са конпанијама које долазе из уређених, европских, односно, светских земаља.
“Камо среће да је таквих компанија више у односу на оне које нам долазе из неуређених земаља у којима влада ’каубојски систем’, где радници раде за минималац, често под великом пресијом и мобингом” – истакао је и нагласио Веселиновић
Иначе, Слога је једини синдикат основан у овој мултинационалној компанији, која у Србији послује од 2014. године чије је седиште у Београду, са око 400 радника, специјалиста за корисничко искуство у пружању услуга путем Call centra на 13 језика и опслуживање клијената у различитим индустријама.
Зарада у овој компанији је редовна и изнад републичког просека, а већина запослених је високообразована са знањем најмање два страна језика.
На глобалном нивоу, Transcom је водећа мултинационална компанија за пружање различитих услуга путем позивних центара у свету. Сваким даном, широм света, 29 000 стручњака корисничке подршке помаже да се опслужи 1,5 милиона клијената на 33 различита језика.
Компанија се ослања на мотивисане људе који знају како да пруже најбоље решење за сваку ситауцију са којом се клијенти сусрећу, путем свих доступних канала и у свако време.
Сваке године запошљава хиљаде нових људи, водећи се визијом да су људи ти који чине разлику.
Информативна служба
[divider]