Извор : Данас, 08.02.2018.-
[divider]Одговорно тврдим да је Ђилас већи левичар од многих који се тако представљају, рекао је за дневни лист „Данас“ председник „Слоге“ Жељко Веселиновић.
„Док је био у Демократској странци, хтео је да је позиционира још више улево и начини од ње партију модерне левице, али је у странци наишао на велики отпор због такве оријентације. Такође, треба истаћи да су запослени у његовој фирми имали просечну зараду од 1.000 евра а суботом нису имали обавезу да долазе на посао, као у неких другим приватним фирмама. Када смо 2014. грчевито водили борбу против усвајања Закона о раду који је у потпуности антираднички, једини нас је он подржао од истакнутих политичара. Ђилас је поштен левичар за разлику многих који се лажно представљају да су те оријентације као што су рецимо Вулин, Дачић, Љајић и слични који су се бављењем политике обогатили за разлику од Ђиласа који је у политику 2004. године ушао као већ имућан човек“.
Васелиновић истиче да ће се категорично борити против приватизације ПКБ-а, али и свих комуналних предузећа у Београду, као и против јавно-приватног партнерства, које по њему представља велику опасност по интересе запослених и грађана.
– Подржаћу одабир професионалног менаџмента и неудомљавање партијских кадрова на најважније функције у граду и предузећима. Сматрам да комунална полиција мора бити потпуно реформисана и да не сме да малтретира грађане који не плате карту у аутобусу или продају бостан или цвеће на улици да би се прехранили. Само тако могу да опстану, у супротном њихово укидање је неминовна ствар.
Наравно да нисам за то да ти људи остану без посла, али не могу да се опходе према грађанима на начин како то сада чине. Бус плус је нешто на чему је ова власт и добила изборе говорећи да це бити укинут, али досад по том питању ништа није урађено. Не смемо бити демагози. Превоз се плаћа свуда у свету јер у супротном одлази у приватне руке, а онда превоз више није социјална, него економска категорија.
Треба радити на томе да град из буџета финансира већи део за рад градског саобраћаја него што је сада случај, и да буде бесплатан за незапослене, ученике, студенте, пензионере и раднике са минималним примањима, као и за ратне ветеране и све социјално угрожене категорије.
Опширније на danas.rs
…