Home » OBAVEŠTENJA » Razgovori o minimalcu predizborni marketinški trik

Razgovori o minimalcu predizborni marketinški trik

Beograd, 23. februar 2016.- Odluka da Socijalno-ekonomski savet (SES) na sednici u martu razmatra inicijativu sindikata o povećanju minimalne cene rada je jeftin marketinški predizborni trik institucije koja svojim delovanjem uz podršku sindikata godinama unazad obesmišljava svoju ulogu unapređenja dijaloga između države, poslodavaca i predstavnika radnika kroz socijalno partnerstvo.

Jučerašnja odluka da se o minimalcu razgovara u martu, mesec dana pre najavljenih vanrednih parlamentarnih izbora, unapred upućuje na to da će se taj iznos povećati svega za nekoliko dinara, kako bi se kod onih koji žive od svog rada stvorila pozitivna klima i osećaj da se nešto događa na bolje.

Inicijativu članova SES-a, Saveza samostalnih sindikata Srbije i Ujedinjenih granskih sindikata „Nezavisnost“ da se minimalac sa 121 dinara uveća na 140 dinara po radnom času, smatramo ponižavajućim predlogom, budući da povećanje sa tim iznosom ne pokriva ni trećinu minimalne potrošačke korpe, koja je najbolji pokazatelj životnog standarda i kupovne moći građana.

Udruženi sindikati Srbije Sloga smatraju da bi svako povećanje minimalne cene rada ispod 240 dinara po radnom satu bilo neprimereno, jer se sa niskom cenom radne snage u Srbiji stvara klima opšte prihvatljivosti u društvu da zaposleni bezpogovorno daje maksimum rada za minimum zarade.

Informativna služba

About sloga

Udruženi sindikati Srbije „SLOGA“ su osnovani početkom 2008 godine od grupe sindikalnih aktivista nezadovoljnih radom postojećih sindikata.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*