Краљево, 03.07.2018. – Машиновођа из Краљева и председник Синдиката машиновођа “Слога – Србија карго” Небојша Дуканац, данас је у 09 часова са Трга српских ратника у Краљеву пешице кренуо ка Прељини, обележавајући тако симболично прошлогодишње исцрпљујуће пешачење дуго више од 200 километара до Београда, али и противљење затварању и измештању главне Железничке станице Београд са Савског трга на Топчидар.
– На данашњи дан прошле године кренуо сам на исцрпљујући пут Београда дуг 200 километара, како бих указао на катастрофално стање у мом предузећу , како бих указао на проблеме запослених и на лоше услове рада. Данас тај дан симболично обележавам мањим пешачењем до Прељине, и посвећујем га свима у Србији који се противе затварању и измештању главне Железничке станице Београд на малу и неугледну станицу Топчидар, каже председник Синдиката машиновођа “Слога – Србија карго” Небојша Дуканац.
Он ће током шетње позвати све људе добре воље да јавно осуде измештање и да пруже подрушку удружењима грађана и појединцима који се боре против њеног затварања и измештања.
– За нас у Синдикату машиновођа “Слога – Србија карго “ је измештање главне Железничке станице Београд чин отимачине државне својине Железнице у корист приватног капитала и убедљиво најнетранспарентнијег пројекта у историји Србије званог „Београд на води“. Уместо јавне расправе и консултовања стручне јавности, власт је у свом устаљеном маниру опет посегнула за једностраним начином доношења ирационалних одлука и лишила грађане Србије да имају достојну Железничку станицу и њену пуну и функционалну инфраструктуру, истиче Дуканац
Подсећања ради, Небојша Дуканац, председник Синдиката машиновођа “Слога – Србија карго” је прошле године после препешачених 200 километара и пет дана ходања од Ужица до Београда стигао испред централе „Железница Србије“ у Београду где га нико од представника тог јавног предузећа није нити дочекао нити позвао на разговор.
Ипак, пешачким маратоном који је трајао од 3 до 7. јула 2017. године Дуканац је, како је тада рекао, исказао успешан протест због лошег положаја у ком се налазе машиновође у Србији.
Информативна Служба
…