Pavle Heđeši, potpredsednik Sindikata Sloga, izneo je svoje viđenje aktuelnih političkih dešavanja u Srbiji tokom priloga u dnevniku TV Nova S.
„Mi smo svedoci različitih marketinških trikova i političkih poteza koje trenutna vlast koristi u nameri da pridobije naklonost građana“, istakao je Heđeši.
Prema njegovim rečima, nedavna prezentacija predsednika Vučića, u kojoj promoviše ideju jeftinog parizera i drugih proizvoda, predstavlja još jedan u nizu marketinških poteza.
„Nismo protiv smanjenja cena, ali smatramo da su ovaj potez s parizerom mnogi građani Srbije doživeli kao uvredu. Mnogi i sada trenutno sanjaju o parizeru“, naglasio je Heđeši.
On je ukazao i na činjenicu da ovakvi potezi imaju za cilj umirivanje najsiromašnijih slojeva stanovništva, koji predstavljaju ključno glasačko telo za vlast.
„Predsednik se oslanja na ove grupe prilikom izbora, bilo da su u pitanju penzioneri ili građani s niskim primanjima. Manipulacije oko datuma izbora samo su još jedan dokaz ove taktike“, zaključio je potpredsednik Sindikata Sloga.
U nastavku pogledajte prilog u Dnevniku TV Nova
Informativna služba